خرید زندگی
محمودی خبر داد؛

هشدار سطح نارنجی هواشناسی

هشدار سطح نارنجی هواشناسی

خرید زندگی: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از آماده باش کامل تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر 8 استان در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی آگاهی داد.



به گزارش خرید زندگی به نقل از مهر، بابک محمودی رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از آماده باش کامل تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر ۸ استان در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی آگاهی داد.
وی اضافه کرد: براثر هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی بر اساس مخاطره رگبار شدید باران، رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات احتمال بارش برف تیم های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر در ۸ استان کشور به حالت آماده باش کامل درآمدند.
محمودی همین طور اظهار داشت: به همین دلیل از امروز جمعه استانهای مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی این مخاطره پیش بینی می شود.
وی در ادامه اظهار داشت: روز شنبه نیز استانهای گیلان، مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات و دامنه در شمال استانهای سمنان، تهران و البرز این پدیده پیش بینی شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اعلان اینکه تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر متشکل از امدادگران و نجاتگران در این استانها به حالت آماده باش درآمده اند اظهار داشت: شهروندان از توقف و استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری نمایند و در صورت بروز هرگونه مخاطره با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس حاصل نمایند.

1403/07/13
11:27:10
5.0 / 5
122
تگهای خبر: سازمان , شهروند , مال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
خرید زندگی