خرید زندگی
مسئول گروه دختران انقلاب:

تجمع دختران انقلاب نشان دهنده پشتیبانی زنان از محور مقاومت است

تجمع دختران انقلاب نشان دهنده پشتیبانی زنان از محور مقاومت است

به گزارش خرید زندگی، مسئول گروه دختران انقلاب اظهار داشت: می خواهیم نشان دهیم که زنان ما نه تنها پشتیبان مقاومت و حامی بزرگان خود در زمینه نظامی هستند بلکه عزیزان خویش را برای دفاع و نابودی رژیم اسرائیل آماده می کنند.



به گزارش خرید زندگی به نقل از مهر، جنگروی مسئول گروه دختران انقلاب در نشست خبری تجمع خانوادگی دختران مقاومت که بامداد امروز به همت گروه دختران انقلاب برگزار شد، اظهار نمود: امروز کسانی که غاصب هستند و رژیم جعلی تشکیل داده اند در سازمان ملل سخنرانی کرده و ادعا می کنند در کنار زنان ایرانی هستیم. در حالی جای دانشجویان و خانمهایی که به آنها اعتراض می کنند در زندان است.
وی اضافه کرد: اما در ایران برخی بانوان وقتی فهمیدند که این افراد خون ریز از برداشتن حجاب حمایت می کنند تصمیم به حفظ حجاب خود گرفتند.
جنگروی در ادامه اظهار داشت: می خواهیم نشان دهیم که زنان ما نه تنها پشتیبان مقاومت هستند و حامی بزرگان خود در زمینه نظامی هستند بلکه عزیزان خویش را برای دفاع و نابودی اسرائیل آماده می کنند.
وی در مورد همراهی مردم و مسئولین با این اتفاق اظهار داشت: اتحاد مردم و همراهی مسئولین را در نماز جمعه دیدیم و این رویش و موفقیت انقلاب است که در بین جوانان آمریکایی و اروپایی هم در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی دیده می شود.
مسئول گروه دختران انقلاب عنوان کرد: شهادت سرداران محور مقاومت باعث زمین خوردن علم مقاومت نخواهد شد. زنان مقاومت هم باید با همه امکانات از این آرمان حمایت کنند.
وی در این جلسه از زنان و دختران ایرانی جهت شرکت در این تجمع دعوت کرد و اظهار داشت: خانواده شهدا هم در این تجمع حاضر خواهند بود تا زنان ایرانی هم صدای خویش را به گوش جهان برسانند.
سردار رستگار پناه مشاور فرمانده سپاه در این جلسه اظهار داشت: پیشگامی زنان انقلابی ما در روند انقلاب اثر گذار بوده است. هم اکنون انقلاب اسلامی هر روز شرایط جدیدی را تجربه می کنید.
وی اضافه کرد: طوفان الاقصی حق مسلم مردم فلسطین برای بازپس گیری سرزمین های اشغالی و به ذلت کشیدن رژیم اشغالگر بود. آمریکایی های بالای صد میلیارد دلار در یک سال قبل رژیم اشغالگر را پشتیبانی کردند تا هدف اسرائیل که کوچ دادن کردم غزه و اشغال محقق شود.
رستگار پناه در ادامه اظهار داشت: قبل از طوفان الاقصی جلسه ای در مصر با حضور برخی کشورهای عربی تشکیل می شود و اسرائیل در آنجا این هدف که کوچ دادن و بیرون کردن مردم غزه بود را اذعان کرد. طوفان الاقصی به اذن خدا باعث اضمحلال آنان شد
وی همینطور بیان نمود: با همه پشتیبانی ها اسرائیل به هیچکدام از اهداف خود نرسید. حتی یک فلسطینی هم ترک سرزمین خود نکرد. سختی کشیدند شهدای زیادی تقدیم کردند ولی ساختار حماس و مبارزان فلسطینی گرفتار هیچ تزلزلی نشد.
رستگار پناه در ادامه اظهار داشت: با این که شهید هنیه را ترور کردند و از آن طریق تلاش در ضربه زدن به ایران هم داشتند اما این مورد هم باعث استقامت بیشتر حماس شد. بعد از آن سراغ لبنان آمدند. حجم بمبی که در یک منطقه خالی شده در تاریخ بی سابقه است ولی آنها برای به شهادت رساندن سید حسن نصرالله این کار را کردند.
وی تصریح کرد: شهید نیلفروشان جزو افراد برجسته و توانمند ایرانی بود که در روند فعالیتهای حاج قاسم در جهت استقامت حزب الله عمل می کرد و در کنار شهید حسن نصرالله به شهادت رسید. ریخته شدن خون این شهدا ضمانت ماندگاری انقلاب ما است
رستگار پناه ضمن اشاره به این که استقامت حزب الله وابسته به شخص نیست اظهار نمود: انقلاب اسلامی جبهه مقاومت را با تدبیر سردار سلیمانی در منطقه تثبیت کرده است. ملت ایران در نماز جمعه این هفته عظمتی آفریدند که نشان دهنده اینست که اگر جنگی شروع شود مردم پای کار خواهند بود. نه تنها مردم ایران بلکه مطمئناً افراد زیادی از سایر کشورها به میدان خواهند آمد. اعتراضات به حدی است که اگر فراخوانی برای مقابله اسرائیل منتظر شود هزاران نفر به میدان خواهند آمد
وی همینطور اظهار داشت: تجمع روز سه شنبه جلوه ویژه این از پویایی زنان ایران خواهد بود که نشان دهند که زنان ایران آمادگی خویش را برای دفاع از اسلام و مبارزه با طاغوت های زمان نشان دهند
سردار یوسف فروتن مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم در این نشست اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از حدود ۷۰ سال پیش کوشش کرد که در نهایت با خرج کردن میلیونها دلار و کشتار افراد بسیار زیادی توانست جایگاه خویش را حفظ کند.
وی اضافه کرد: آگاهی ملت های دنیا حاصل انقلاب اسلامی است. امام فرمود این قرن، قرن اسلام است دشمن هر کاری خواست کرد ولی نتوانست کاری پیش ببرد.
سردار فروتن همینطور اظهار داشت: این تجمع سه هدف اصلی دارد. اول روشنگری برای همه مردم ایران و جهان، دوم بزرگداشت شهد به ویژه سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان و سوم اجرای دستور رهبر انقلاب هدف ما از برگزاری این تجمع است.
وی همینطور اظهار نمود: رهبر انقلاب جهاد تبیین را سنگری می داند که باید آنرا حفظ نماییم و ما وظیفه داریم حقیقت ها را بیان نماییم. شهادت یک استراتژی است و بهترین ابزار برای رسواسازی دشمن است و حق با شهادت آشکار می شود.
این نشست با حضور خانواده شهدا همچون پدر شهید آرمان علی وردی و برادر شهیدان وصالی، پدر شهید رسول خلیلی برگزار گردید.







منبع:

1403/07/15
11:41:15
5.0 / 5
123
تگهای خبر: خانواده , زنان , ساخت , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
خرید زندگی